tidigt idag...



är jag uppe. Varför, jo för jag ska snart till HC för att ta lite prover inför Operationen.
Yes, hoppas bara dom inte visar nått, att jag fått ett virus eller nått. Snacka om att vara nojjig, hehe :P
Ska nog ta och ställa mig på vågen också. Hoppas det har gått nått enda KG ner iaf.
Kan behöva några till innan tror jag.

Annars har det varit skapligt lungt på alla andra fronter.
Städade en massa igår. Flytade ut badkaret från toan och skurade hela badrummet. Det var ett tag sen det blev gjort nu men skönt att veta allt ällt är fräscht där under nu.

Nu fattas bara lite färg och tapeter som jag absolut inte behöver göra bara vill :=P hehehehehe

Få se hur det går med fltet idag då, drycken på morgonen får jag aldrig i mig, mår så illa av dom, igår fick jag bara i mig 1 :o men det går mycket bättre nu med matthet och yrsel. Det känns bra, bara magen som krånglar nu.

Och gisses vad less jag är på lata karlar. Att diska efter sig efter maten verkar vara så otroligt svårt, jag fattar inte.
Jag har inte ätit en måltid på 14 dagar men ändå är det jag som står vid den där bänken och tar undan allt.
Men å andra sidan så lagar jag ju maten så.
Brukar tänka på det ibland, om att laga mat,. Jag älskar verkligen det. Synd att det inte ger jobb, hade gärna jobbat med mat, ja fast inte som kock. Orkar inte gå i skolan för det nu på äldre dag ;) hahahaah

Och du Lilla syster vart har du tagit vägen? :P
hehehe

Ikväll ska det tammetusan blir Lite Edward och Bella, behöver komma in i mig egen lilla värld igen känner jag. Koppla bort allt och må bra i deras lilla trassliga liv. Love it and i cant help it

Opted out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)