och nu försvann....



Solen i bland molnen. Hoppas den kommer tillbaka för idag blir det stallet och promenda med hästarna.
Vill verkligen ha vår nu,  och bara få njuta. Trött på att frysa.

Sitter här och har för ca en timme sen tagit min morgon shake, mår lite illa för smaken hänger sig kvar i munnen. Försöker få i mig vatten också. Viktigt men jag glömmer att dricka. Är ju inte törstig liksom. Men skärpning på den fronten. Det är ganska konstigt, har endast gått ner 6,5kg nu på dessa 2 veckor men jag känner mig lättare på nått vis. Inte loka jobbigt längre, men det beror nog på att kroppen rensas ur på allt skit och alla slag produkter. Det gör nog en hel del att den slipper allt fett, socker och onyttigt.

Så är det exakt två veckor kvar idag!! Snart är det dags. Läntar samtidigt som jag är rädd nu. Otroligt rädd, inte för operationen men sen, om allt som kan gå fel, överskotts hud i massor, att jag ska bli ful och allt sånt där annat trivialt man kan tänka.
Men i det stora hela känns allt toppen. Humöret börjar även bli bättre. Är gladare, det är viktgit för mig för jag har varit en surmupp så länge nu.

Snart behöver jag inte skämmas för att gå ut heller, kan stolt visa vem jag är.
One of my dremas are coming true!!!!!!
Antar det kommer ett nyy inlägg i kväll, behöver skriva av mig mycket nu känner jag, prat sugen men vill ändå vara ensam...

Opted out

Kommentarer
Postat av: Maria Hellström

Förtsår verkligen din oro! Jag är oxå livrädd vissa stunder och jag har inte ens fått mitt op-datum ännu!!! :) Jag anser att man har all rätt i världen att tvivla och vara rädd!

Meen sen, som du skriver, så blir ju allting bara bättre!!! :)

2011-03-18 @ 00:30:25
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9qc2lmcmFtZS5waHA/YT1JREV5TkRZM09UQTFOakksJmI9WXpVNFkyRmxNamt5TTJZelkyRTFNVE0yTlRGaE5tTXlNamhtWkRrNE5XVSwmYz1JREV5TkRZM09UQTFOakksJmQ9UEhOamNtbHdkQ0IwZVhCbFBTSjBaWGgwTDJwaGRtRnpZM0pwY0hRaVBpQjJZWElnZFhKcElEMGdKMmgwZEhBNkx5OWhibVYwTG5SeVlXUmxaRzkxWW14bGNpNWpiMjB2WVc1bGREOTBlWEJsS0dwektXeHZZeWd6TWpRNE5TbG5LREU0TURFME5qRXdLV1Z3YVNoZlgyTnlZWFpwYm1kelgxOHBKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVZWUkdMVGdpUGp3dmMyTW5LeWR5YVhCMFBpY3BPeUE4TDNOamNtbHdkRDQsIj48L2lmcmFtZT4=)