massa nytta gjort idag

Idag har jag gjort mycket nyya. städat, diskat, målat och tvättat. Eller ja börjat måla, det tar ett par dagar innan det blir klart. målar alla dörrposter,, så det matchar inte med allt annat.
Dom är gula, ska bli vita.

Trött så in åt helvetet idag.

Och panik inför operationen börjar jag med få. skit rädd nu faktiskt. har aldrig opererats förr och vet inte om jag vaknar upp eller inte. men det blir som det blir. bara 5 dagar kvar nu :D
sen börjar resan mot ett smalar och friskare liv.
lättare också.


sen funderar jag på att kapa av mig håret igen och bleka mig, hatar detta röda... vill vara blond, skulle aldrig ha färgat det, nej det skulle jag inte.
men nu är det gjort, bara att få det ogjort igen då ;)
kommer ju iaf tappa massa hår så då kan jag lika gärna kapa av det.
så märks det inte lika tydligt heller. ska jag börja om kan jag väl börja med allt på en gång. så växer ett friskt hår tillsammans med en frisk kropp.
underbart.

opted out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)