16 dagar....




Och 8kg borta från min kropp!!! Känner mig otroligt nöjd måste jag erkänna. Går sisådär med flytet, fuskar otroligt mycket inte bra jag vet, men det är så. Jag fuskar inte på det viset att jag äter för jag har inte alls ätit mat eller nått annat men jag dricker för få påsar om dagen, får inte i mig dom utan att vilja kräkas men har blivit mycket bättre på att dricka vatten och saft nu så det känns bra.
Har börjat motionerna nu också när jag känner mig piggare och starkare. Går ca 50min-1 timme per dag, i onsdags blev det 1 timme morgon och 50 min kväll. Är stolt över mig själv faktiskt, det tänker jag stå för också.

Följer just nu alla debatter, och alla människor jag kan som har opererat sig, tränar osv.. Det är både nyttigt och peppande. Bara längtar tills det är dags nu den 31/3.
Tiden går så fort så snart är jag där.

Och jag tittar igenom kataloger och tänker på alla kläder jag kommer kunna ha när allt är över. Underbart och jag ska klä mig snyggt.
Slippa hata mig själv det ser jag mest fram emot, börjar redan känna mig finare igen, lite så där söm förr. Tittade på gamla kort idag. Jag förstår inte varför jag blev mobbad för jag var inte fet i skolan jag var bara lite mullig... Ungdomar är elaka som tusan!!

Nu snart dags för en dusch nu när pulsen lagt sig och jag fårr i mig massa vätska.
Sen antar jag att det blir dags för film mys med hjärtat.
Han har hyrt oss en skräckis som jag älskar. Han ska äta semla och jag tar mig ett glas coca cola Zero :)
det stör mig inte längre när människorna äter runt omkring. Jag är inte sugen på gotta ens bara på mat. Riktigt husmanskost.
Ja även lite mexicanskt :D
Men det får vänta ett liiitet tag till hahahahaha.

I övrigt mår jag otroligt bra innuti just nu, är glad och sprallig sådär igen, åtmindstonde idag och det känns toppen.

Opted out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)