1 vecka....



Sådär ja nu sitter jag här med min nya dator... installerar alla program igen då och njuter av att kunna surfa..
Min dator hade ju en olycka i söndags... men som sagt ny hemma nu..

Igår var jag till sjukhuset på möten med sjukgymnast,sjuksköterska och narkosläkare. Fick även ta EKG,blotryck och lite så där. Allt ser ut precis som det ska, inga dåliga värden alls. Inskrivningen blir 07.15 den 31/3, fick en eftermiddags tid en de vill att alla ska vara där från morgonen. Fick med mig hem 5 anitbiotika tabletter som ska tas på morgonen, och en spruta till magen på natten före. Som motverkar blodproppar. Det är ju standard för alla men jag är verkligen rädd för att ta den där sprutan på mig själv... usch vad jag hatar dom där nålarna. Men det ska nog gå bra ändå.

Har faktiskt inte gjort så mycket under dessa dagar, fortsatt med mitt flyt, motionerat ca 1 timme per dag.
Jo jag var ju till storebror i går också och mös lite med tove och molly, även om det var mest Robban som höll Molly, jag pratade mest med Tove jag.

Vi gick till dom från sjukhuset.
Men en sak, min narkosläkare var verkligen läskig tycker jag. Han pratade inte till mig utan till Robban och han högg med tänderna efter varje mening. Det är inte hans fel, säkert en åkomma men ändock läskig. Men jag fick all ino jag behöver och fick prata med alla om mig. så nu vet alla allt om allt hahahaahhaa

Snart sovdags, bara vänta på att Nero finns på min datorn nu då.

Ska drömma om min nya kropp och alla vackra kläder jag ska köpa sen ;)

Opted out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)