utbrott....!!!!


HAHAhahaha tycker bilden är lite söt ;))

Ja igår var jag och hjärtat till svärmor på lunch. De åt Isterbandslåda (MUMS) medans jag drack min fisksoppa(BLÄÄ)

Sen tog vi ut Stampe och Giza, och dom hade så roligt, sprang fram o tillbaka, grävde och hoppade runt :D underbart att se.  Men dom var noga att hela tiden komma tillbaka till oss för att kolla att vi var kvar, deras trygghet om det blev farligt :)

Sen gjorde jag inte mycket mer för illamåendet kom för mycket. Trodde jag skulle kräkas men det blev inte så. Ont i magen som tusan fick jag också.

Ovänn med bror blev jag också.. diskussion om män/kvinnor-porr/naket-tvserier/filmer, olika syn på den saken så klart, han är ju man. och det kan man ju ta men han började trascha mitt hjärta och prata personligt då jävlar brann det till för mig. INGEN säger skit om min man för då kan dom dra åt helvetet allihopa så det så.

Sitter just nu och tittar ut här på fm, trodde vi kanske kunde få lite mer sol men inte då. vilket trist väder idag... blää... hoppas det vänder, var ju så härligt går om man glömmer blåsten.
Så får vi se vad denna dagen erbjuder, verkar inte mycket då jag har torrkräkts idag, kan ha varit av antibiotikan hoppas jag iallafall.

ha en toppen dag, ska jag försöka med
Opted out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)