sol,sol,sol

Ja nu har vi varit i farten en hel massa :)
I fredags var vi på påskmiddag hos svärmor :) åt så mycket ;) ca: 1 köttbulle,halv tesked ägg, peppar lax och drack påskmust när de andra fikade med kladdkaka och godis.
Sen cyklade vi till stallet hjärtat och jag, stannade till hos mamma på vägen hem och fikade lite kaffe, jag mest vatten, tittade på Harry Potter och hade det trevligt.

Igår cyklade vi till Häckelsängs fäbodarna, lååångt dit men skönt att komma ut. Nu har motionen kommit igång iaf och det känns toppen bra.
Sen blev det film kväll med mys. Sanctum tittade på. Robban åt godis och jag drack vatten, hahaha.

Drömde om Robert P i natt hahahaah. vi spelade in en film tillsammans fast jag skulle inte vara med egentligen men han ville det så då blev det så :P

Idag vet jag ännu inte vad som händer, blir nog vila för jag är så trött och slut. Men i trädgården blir det till att mysa iaf :) kanske städa lite, får se.

Opted out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9qc2lmcmFtZS5waHA/YT1JREV5TkRZM09UQTFOakksJmI9WXpVNFkyRmxNamt5TTJZelkyRTFNVE0yTlRGaE5tTXlNamhtWkRrNE5XVSwmYz1JREV5TkRZM09UQTFOakksJmQ9UEhOamNtbHdkQ0IwZVhCbFBTSjBaWGgwTDJwaGRtRnpZM0pwY0hRaVBpQjJZWElnZFhKcElEMGdKMmgwZEhBNkx5OWhibVYwTG5SeVlXUmxaRzkxWW14bGNpNWpiMjB2WVc1bGREOTBlWEJsS0dwektXeHZZeWd6TWpRNE5TbG5LREU0TURFME5qRXdLV1Z3YVNoZlgyTnlZWFpwYm1kelgxOHBKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVZWUkdMVGdpUGp3dmMyTW5LeWR5YVhCMFBpY3BPeUE4TDNOamNtbHdkRDQsIj48L2lmcmFtZT4=)