solsken ute men....

molnigt i sinnet just nu!!
Sitter ensam för hjärtat är på fisketur. känner mig som den ensamaste i världen just nu.
Kämpar med maten fortfarande, får inte i mig nått, provade köttfärsås idag och "spydde" som en gris, men jag åt lite för sent. Hoppas det beror på det för jag älskar ju verkligen den rätten. Ska prova igen någon dag i rätt tid och när jag mår bättre. Saknar pasta också men det får dröjja innan jag provar det.

Hjärtat är fortfarande fyllt av ånger, undrar om det här verkligen kommer bli bra. Har jag gjort rätt val för mig...
ser alla andra som mår så bra, livet leker och allt är toppen. Jaf har det itne alls så. jag vill ha tillbaka livet, fet men ändå glad. Jag visste vilka jag hade i mitt liv, men vilka kommer jag ha nu?? Det känns bara fel.... var inte många dagar sen jag fick höra: Ja du känns inte längre som du... nehe så vad har jag då gjort för fel?? jag är ju samma jag... lite mer nere bara men det har jag varit förr...

Vill ändå tro på hoppet, att det kommer blir bättre, att jag kommer börja leva... för som sagt, allt är ju så nytt fortfarande... Måste ta mig iväg och duscha också, kanske plingar till kära mor sen... och hoppas vi kan laga våran nsnart för detta är tok jobbigt att vara utan hemma, men oj oj det är pengar...

opted out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)