gråa fredag....

Vaknade inte upp till det härliga väder vi blivit lovade... hoppas det blir bättre. Ska ju vara ute med hästarna idag.
Mår ganska bra nu men är ganska less på att äta faktiskt. :P
Jag hoppas jag får i mig det jag ska, men när det tar stopp så tar det ju stopp liksom :))
Längtar tills påsk iallafall, då är det dags för köttbullar :)) det ska bli så gott och även längtar jag efter pyttipanna med ägg, underbart gott. mycket mat tänk igår faktiskt, allt jag saknar, allt jag vill ha,allt jag inte kan göra....

får se om ajg orkar uppdatera i kväll igen, men brukar bli sent hem och så är det direkt i säng nästan.

Opted out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)